Recensies Auto Nol

Beste klant,

Klantvriendelijkheid en kwaliteit staan bij Autobedrijf Auto Nol erg hoog in het vaandel. Wij doen er alles aan om u iedere dag weer beter van dienst te kunnen zijn. Om die reden zijn wij dan ook erg geïnteresseerd in uw mening betreffende de kwaliteit van onze auto’s en dienstverlening.

Wij stellen uw oordeel zeer op prijs en gebruiken deze om ons autobedrijf naar een nóg hoger plan te tillen. Als u uw ervaringen en oordeel wilt delen, dan kan dat via deze link op de website van Klantenvertellen.nl.

De gemiddelde klantenscore is een 8.9 / 10 op basis van 1040 referenties.

Hieronder vindt u de meest recente beoordelingen:

Rody Koelewijn uit Bunschoten-Spakenburg over Autobedrijf Auto Nol

1 maart 2018

Tweedehands auto gekocht, goede prijs/kwaliteit en goede service.

Beoordeling: 10 / 10

Tessers uit over Autobedrijf Auto Nol

28 februari 2018

Oprecht en niets te verbergen. Geen verkopers die gelijk om je nek hangen en niet meer los laten. Als je vragen hebt loop je gewoon naar de verkoper.

Beoordeling: 9 / 10

Annet Bouwknegt uit Raalte over Autobedrijf Auto Nol

28 februari 2018

Beoordeling: 8 / 10

Marleen Kloezeman uit Garderen over Autobedrijf Auto Nol

26 februari 2018

Beoordeling: 9 / 10

Jelle Riet uit Hoogland over Autobedrijf Auto Nol

21 februari 2018

Een bedrijf dat werkelijk meedenkt met de klant. Liesbeth Bosch begreep ons budget en onze specifieke wensen. Door het persoonlijke contact via mail, telefoon of een bezoek aan de showroom zijn we keer op kee goed geholpen.

Beoordeling: 10 / 10

Jos van Diermen uit BUNSCHOTEN SPAKENBURG over Autobedrijf Auto Nol

12 februari 2018

Review Audi A3 Sportback 1.8 TFSI S-line Ik ben een echte liefhebber. Geboren met 98 octaan in mijn bloed en mijn dagelijkse kilometers leg ik af in een Alfa Romeo Spider. Maar ja, daar passen geen drie pubers in en de wintermaanden zijn voor een oudere cabrio ook geen pretje. Daarom gebruikten wij een Opel Zafira voor het gezin, de wintermaanden en de zomervakanties. Afgelopen voorjaar ging onze oudste dochter op kamers en onze zoon haalde zijn rijbewijs en een Mazda MX-5. Een 7-zits MPV die nauwelijks 4.000km per jaar rijdt wordt dan een dure klant dus het werd tijd om naar iets kleiners te gaan kijken. Stiekem wilde ik ook (nog) een jongensdroom realiseren en ik heb weken het internet afgegraasd voor een Golf VI GTI. Die moet je met een lampje zoeken want de meeste exemplaren zijn stevig bereden en/of liefdeloos onderhouden. Een recept voor financiële ellende. Ik had een mooi exemplaar gevonden en de proefrit was veelbelovend. Een beresterke motor, strak onderstel en een door de dealer afgestempelde onderhoudshistorie. Maar ja: hij was knalrood, zwarte wielen, nepcarbon spiegels, kortom niet echt een auto voor een huisvader met 3 pubers. Soms moet je jongensdromen laten voor wat ze zijn: jongensdromen. Maar een dag later liep ik op tijdens een ritje in mijn Alfa Romeo tegen een wel heel aantrekkelijk alternatief aan: een schitterende Audi A3 sportback in een grijsgroene metallic kleur als van een oude gletsjer, zwart leren interieur, een S-line pakket met sportonderstel, xenonverlichting, stoelverwarming, echt alles erop en eraan. De auto was net door de vorige eigenaar bij AutoNol ingeleverd, hij was nog niet gepoetst of nagekeken en de winterbanden lagen nog in de kofferbak. Ideaal dus want ik kon zo de auto beoordelen zonder schone schijn. Hoewel het tegen sluitingstijd liep was een korte proefrit geen enkel probleem, wel moest er nog even naar de sleutel gezocht worden. Maar deze rit bleek een openbaring: wat een fijne, comfortabele en beresterke auto was dit! Precies wat ik zocht, amper 80.000km op de teller, door Audi afgestempelde onderhoudsboekjes en facturen van de werkplaats in het dashboardkastje. De 1.8 TFSI motor is een beruchte klant. Wanneer je niet netjes het mechaniek opwarmt wil-ie nog wel eens stevig olie gaan drinken en daarnaast had ik het vermoeden dat dit exemplaar wel iets meer vermogen leverde dan de 160pk volgens het boekje. Ik heb de verkoper (Thijs Koops) daarom gevraagd of ik een second opinion bij een andere garage mocht laten uitvoeren. Zelf ben ik namelijk niet bijzonder technisch aangelegd dus het oordeel van een expert vind ik belangrijk voordat tot aankoop overga. Thijs vond het een prima idee en dat gaf me al veel vertrouwen. We maakten een nieuwe afspraak voor een uitgebreide proefrit waarbij ik de Audi kon laten keuren door de garage waar ik mijn Alfa in onderhoud heb. De eventuele mankementen konden dan worden vastgesteld en intussen kon Thijs mijn oude Zafira op zijn gemak beoordelen. De aankoopkeuring leverde geen grote problemen op, een paar kleinigheidjes waar naar gekeken moest worden. Maar zoals gezegd was de auto net ingeleverd, ik denk dat de mensen in de werkplaats bij AutoNol niet eens gelegenheid hadden gehad om de Audi zelf na te kijken. Dat Thijs een auto desondanks meegeeft voor een second opinion zegt wat over het vertrouwen wat ze bij AutoNol hebben in hun occassions. Het onderhandelen verliep verder ook erg prettig. Thijs was helder: we hebben samen naar prijzen van vergelijkbare Zafira’s op internet gekeken op basis daarvan een nette inruilprijs afgesproken. De Audi kreeg nog een grote onderhoudsbeurt waarbij de aandachtspunten uit de aankoopkeuring meteen werden meegenomen. We hebben daarnaast een garantietermijn voor de Audi afgesproken en voor afloop van deze garantietermijn is de wagen nog een keer door AutoNol nagelopen. Ik heb nu inmiddels 6 maanden en 10.000km met m’n A3 Sportback gereden en ik knijp nog steeds in mijn handjes. Wat een sterke, zuinige en comfortabele wagen is dit! Die Golf GTI ben ik allang vergeten, elke keer als ik mijn Audi parkeer kijk ik nog even over mijn schouder, wat een stoere en fijne wagen heb ik aangeschaft! Ik ben ook erg tevreden over de mensen bij AutoNol. Toen ik de eerste keer het parkeerterrein opreed werd ik geholpen door een dame die zelf geen auto’s verkocht maar prima haar best deed om mij te helpen. (de verkopers waren in gesprek met andere klanten en ze wilde mij niet laten wachten). Ik ben haar naam kwijt maar petje af voor haar, goed initiatief Ook het contact met Thijs was plezierig: het gaf mij veel vertrouwen dat ik de Audi uitgebreid kon proefrijden en door een andere garage kon laten keuren. Dat was geen enkel probleem voor hem. We hebben ook met de vorige eigenaar gebeld en de manier waarop de prijs tot stand kwam was heel transparant. Al met al ben ik een tevreden klant en ik kan AutoNol zeker bij iedereen aanbevelen.

Beoordeling: 8 / 10

harm van dusschoten uit nijkerk over Autobedrijf Auto Nol

23 januari 2018

auto nol is de ideale garage die ik ken

Beoordeling: 10 / 10

Marcel Snijder uit Nijkerk over Autobedrijf Auto Nol

17 januari 2018

Vriendelijk te woord gestaan, duidelijke offerte. Echt een famile bedrijf, zonder poespas

Beoordeling: 8 / 10

Tom van der Meer uit Hoevelaken over Autobedrijf Auto Nol

17 januari 2018

Beoordeling: 9 / 10

Miriam van den Bedem uit Nijkerk over Autobedrijf Auto Nol

9 januari 2018

In september een leuke auto gekocht bij Auto Nol, erg blij, fijne auto. Helaas in november aangereden en auto total-loss. Eind december weer een nieuwe occasion uitgezocht bij Auto Nol. Wederom goed geholpen, fijn meegedacht door de verkoper. Goede Service!

Beoordeling: 9 / 10