Recensies Auto Nol

Beste klant,

Klantvriendelijkheid en kwaliteit staan bij Autobedrijf Auto Nol erg hoog in het vaandel. Wij doen er alles aan om u iedere dag weer beter van dienst te kunnen zijn. Om die reden zijn wij dan ook erg geïnteresseerd in uw mening betreffende de kwaliteit van onze auto’s en dienstverlening.

Wij stellen uw oordeel zeer op prijs en gebruiken deze om ons autobedrijf naar een nóg hoger plan te tillen. Als u uw ervaringen en oordeel wilt delen, dan kan dat via deze link op de website van Klantenvertellen.nl.

De gemiddelde klantenscore is een 9 / 10 op basis van 1385 referenties.

Hieronder vindt u de meest recente beoordelingen:

P. P. de Bruijn uit Zeist over Autobedrijf Auto Nol

8 december 2025

Als je er een auto koopt is het advies en het meedenken heel prettig. De mensen van de garage kennen je bij naam. Dw service is ronduit geweldig, zowel bij de ontvangst als de monteurs. Als een reparatie geadviseerd wordt, weet je met zekerheid dat het nodig is. Er zijn nooit onverwacht hoge kosten. Een super betrouwbaar bedrijf!

Beoordeling: 10 / 10

Tim uit Nijkerk over Autobedrijf Auto Nol

6 december 2025

Snel geregeld

Beoordeling: 10 / 10

Bert Soek uit Nijkerk over Autobedrijf Auto Nol

3 december 2025

Wij hebben 2 auto's daar gekocht en netjes en eerlijk geholpen. De auto's ook in onderhoud bij hen. Dit gebeurt volgens mij goed. Al schrik ik elke keer wel van de rekening

Beoordeling: 8 / 10

Nando uit Lichtenvoorde over Autobedrijf Auto Nol

3 december 2025

Wat issue 6 maanden na aankoop auto, contact opgenomen met de verkoper in dit geval auto nol, en mijn probleem is ( na enige tijd ) wel netjes opgelost, binnen de wettelijke garantie.

Beoordeling: 10 / 10

Wesley uit Nijkerk over Autobedrijf Auto Nol

2 december 2025

Snel, betrouwbaar en goed geholpen.

Beoordeling: 10 / 10